DJ Sash! v Lucerně - 20. 9. 2008

|

La primavera, Adelante, Ecuador, Stay... A mnoho dalších hitů, prostě to nej z taneční hudby, to je DJ Sash!, který konečně zavítal i do těch našich prašivých Budějc a v Lucerně to pořádně roztočil. V ten den taky Paul van Dyk měl v Praze jeho besídku... Takže Edems do Lucerny nezavítal... :D
Zato Scotty jo, po předlucerní hospodě jsme dorazili do Lucery, ovšem hned zkraje se mi Scottík ztratil a uviděl jsem ho tam už jenom jednou, a to jen na chvilinku.
I já jsem se hned "ztratil", ovšem - bohužel na dosti viditelné místo, viz fotky z oficiálního fotoalba z Lucerny, tedy na parket, dopředu hned k pódiu.

Celým večerem mne provázela Leonka, se kterou jsme tentokrát - kromě toho samozřejmého tancování - i hodně pokecali, již vím, proč se mi na první pohled zalíbila - neb ve skutečném životě to není žádná... mrška, jako ostatní návštěvnice Lucerny, ale hodně pomáhá lidem (pracuje a studuje ve zdravotnictví)

No konečně se na webu objevily ofic fotky, tak sem hážu i tento článek. Dále tu jsou fotky z Leončina Líbka.. no a na závěr bych velice rád poděkoval Vaškovi za to, co pro nás všechny v Lucerně dělá :)
Posted by Picasa

0 komentářů: