Maturák oktávy 09

|

Tento maturáček mile překvapil :) Zetko na Výstavišti nabízelo bohatou návštěvnost a s tím i dostatek zábavy.

Takticky jsem se dostavil až po hodině a půl, ale oni stále ještě představovali maturanty... Tak jsem aspoň mohl vzdát hold těm, kteří mi nějak vstoupili do života a zanechali nějakou tu vzpomínku :) (v Bodensee, Vídni, Lucerně, orchestru, na kartičkách, na FF v Chotěboři, na Hockeyareně...)

Hned po příchodu jsem zamířil k výčepu a zrovna vedle něj strategicky stál i Bouda, a tak jsem tu další nudnější hodinu naštěstí mohl prokecat s ním. Pak už se vše rozjelo, oktáva 07 se poprala, atd :D A viděli jste mou zelenou košili? Někdy jsem chtěl zkusit jít na maturák for fun, povedlo se :) 
Novinkou na maturáku byla čajovna, kam se mohli slézt všechny smažky. Byl jsem rád, že jsem zas po dlouhé době mohl poslouchat Editku, která nás nejvíce ohromila asi při Edith Piaf :) Mirce to moc slušelo, Lucka R... nezklamala :D atd atd, bylo jich tam moc :)

maturák se tak líbil, že jsem dokonce zůstal na překvápko (bodejťby ne, když jsem měl společnost dvou sester :), které jsem i natočil... akorát Youtube zhoršilo kvalitu a jsem upravit kodeky. Překvápko bylo supr, skoro se vyrovnalo tomu našemu! Mají holt akčnější slečny.. Převleky úžasné.. ostatně přesvěčte se sami z videa níže, hlavně pozor na Xenu a Laru Croft!
(klikněte na HQ!)

Potom už byla diskotéka a my pokračovali v tancování, tam se spojily hned tři bývalé oktávy (05, 06 a 07). Oktáva 05 měla slušné zastoupení, oktáva 07 přímo obrovské. při tancování jsem párkrát narazil na jednu... aspirantku na nekontaktní Dirty dancing.. a ve mně samozřejmě cosi probudila... bylo to drsné a už vím, proč jsem se doma divil, že mám špinavá kolena :D A už vím, proč tam nebyla Sušerová-Kohoutová. Je na mateřské! (Buhehe, tak teď už asi nemám žádnou naději...)

No nic, jednalo se možná i o druhý nejzábavnější maturák, ti co tam nebyli teď musí hodně litovat.. Tak zase za rok :)

0 komentářů: