Slučák s gymplem - 20. 12. 2008

|


Konečně pořádný slučák organizovaný přes Facebook! Bylo přihlášeno 10 lidí, z toho nepřišla Karolína a Vašek V. Celkem tam bylo tuším 18 lidí, přišla i třídní :) začalo to v Regině, přeci jen - v pátek jsem měl schody, kulečník, sraz základky a domů jsem přišel až ráno, takže jsem vstal akorát na to, abych se šel na sraz - navečeřet-snídat-obědvat... Pizza byla dobrá. Překvapivě se zase kecalo... Vlastně pak jsme ještě potkali Grófíka a Šárku, takže lidí snad bylo i 20..? Jo a taky se přidal Scotty :D

 
Pak jsme hodně bloudili, Velbloud - Crash - Koníček (tam měla sraz oktáva z Jírovcovky, takže jsem zase potkal Honzu B. :) Taky jsme šli kolem toho nonstop baru, kde jsem byl předchozí noc, tak jsem se neopomenul zastavit :D ...Ještě předtím cestou k Sedlákům jsme potkali nějaké ty známé z gymplu...

Zůstali jsme ve Velbloudovi jako poslední, tam jsme ještě dlouho vedli vážné debaty na podivná témata o Africe... No v ty tři asi jsme táhli do Martysu, to vám ale byl zážitek, poprvé jsem byl na techno koncertu. Bylo to - nevídané :D A díky alkoholu v krvi jsme si to dokonce užili! Pařili jsme techno mezi těmi smažkami, jako bychom tam nevypadali jako nějací pop-exoti :D

Z Martysu jsme šli k Dominikovi domů, kde jsme dostali i něco k snědku :) Celkem jsem měl asi 6-8 piv, 5 zelených a to snad bylo vše... S Jakubem jsme už nenavázali na vážné debaty o vývoji pohledu na sudets. němce, ani na Krčmiho teorii o laserech, ale i tak byla debata opět ryze vědecká, hodně o Polsku, hlavně když pak ráno vstala Dominikova mamka a asi 2 hodiny si s námi povídala. No asi v půl desátý jsme konečně s Jakubem šli na toust do McDonalds a tím jsme vskutku zajímavý sraz ukončili.

0 komentářů: