Slučáky se základkou

|

12. 12. a 19. 12. jsme měli slučák se základkou, organizovali jsme to ještě přes spoluzaky.cz, holt moderní technologie se ještě do některých krajů nedostavily...


12. 12. měl být sraz v Koněspřežce, ale šli jsme vedle do Snack baru. Na tom prvním se nás sešlo osm, Jirka, Martin F., Péťa F. a Honza B. jako vždy, ale po deseti letech jsem zas viděl Honzu A., a Moniku Ch., Janičku D. taky moc často nepotkávám. Jo byl tam ještě jeden kluk :) Sedělo se, pilo se... Bylo hodně zajímavé poslouchat, co kdo dělal :) Sešli se tam policista s vojandou, no to bylo sporů! :D A někdy ve 2 ráno jsme šli domů. /vyspal jsem se, a hned jsem šel na akci do Lucerny/

Sraz 19. byl hodně zajímavý, protože před ním jsem byl nejprve dopoledne na akci gymplu zvané schody - žáci hrajou divadýlka, odpoledne zase s Leonou na kulečníku, pak šel domů, ale tam bohužel usnul.. no a probudil se dvě hodiny po začátku srazu, u kterého nebylo předem dáno, kde bude... takže jsem vyrazil do města... Martin F. netušil, kde spolužáci jsou, "naštěstí" mám v mobilu internet a tak jsem zkoušel spolužákům volat díky seznamu tel. čísel na spoluzaci.cz Jenže buď jsem se nedovolal, anebo jsem probudil Honzu A., či volal Pavlíně kamsi daleko... 

Po večeři - bagetě - jsem se rozhodl, že se nevzdám, zkusím naslepo chodit po hospodách... Nejprve jsem zamířil do Švejka - klubu Krajinské 43, cestou navštívil nějaké ty putyky okolo... Nic. Pak jsem chtěl hledat Stouny, ale ještě mě napadlo, že bych mohl zkusit Maxim, když je skoro při cestě... V Maximu bylo ale fuj plno, no už jsem se vracel, když mi jedna blondýna připadla jaksi povědomá... Ano, byla to Lenička! Seděly tam s Monikou, a pak po chvíli přišla i hvězda večera - Tomáš B.! Ten přijel na skok z Irska. Spolu s Vojtou jsme s Tomem byli na základce nerozluční přátelé, no úžasný zážitek, ho zas vidět.

V noci jsme se vydali do Lucerny, já pěšky, když jsem po cestě potkal jednu spolužačku, která protože už má jen jednu hodinu týdně, ve škole vůbec není vidět... Šla pracovat do jednoho nonstop baru a pozvala mě na pokec... no nebudu to protahovat, v 6 už jsem řekl, že bych se fakt měl jít vyspat, další den mám další slučák... Ale byla to hodně zajímavá noc, poznal jsem zvláštní lidi - Gamblery, boháče-gamblery, herce z divadla, vyhazovače... Ale nejlepší bylo samozřejmě povídání s Jitkou :) Jo, je to podivný svět, ty noční Budějce. Ráno rychle domů, abych se vyspal na sraz s gymplem...

Takže prosinec: 
12. - sraz základky
17. - Vánoční besídka s historiky (fotky)
19. - Schody - kulečník - sraz základky - nonstop bar 

0 komentářů: